Temadagar

Hej!
Idag efter skolan gick jag hem till Johanna.
När jag kom hem åt jag och sen kollade på Med Clara Henry!
IJustWantToBeCool var med :)
Onsdag, Torsdag och Fredag ska vi ha temadagar fast lärarna på min skola vill kalla det temavecka!
På onsdagen ska vi till naturhistoriska museet, på torsdag skulle vi skriva nån fakta sak hela dagen och på fredag ska vi redovisa det.
Imorgon slutar jag tre, då ska jag och Ellie gå och kolla lite på en affär som heter Stila.
Smink o sånt
Jag glömde säga att jag även köpte en pall som jag ska till sminkbordet också
(på IKEA)
Nu ska jag tvätta bort sminket och sen kolla på tonårsbossen.
Hoppas ni har haft en bra dag.
Vi hörs!
Puss!
 

Kommentarer
amanda säger:

fin :)

2013-09-30 | 22:54:57
Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback