Kossor

Hej!
Idag var ju min klass på en bondgård med 6D
det luktade jätte illa!!
dom delade in det i två grupper 6C ochD
Det luktade jätte illa och bondgårdar är inte min grej. 6D
6C (min klass) skulle först in till kossorna..
Efter en stund frågade (någon en kille va det iallafall)
Om jag och några ville gå till personalrummet och det ville vi.
Gissa vad som var där inne!!
En mamma och tre kattungar!!!
Jag höll på att dö serriöst!!
Dom var så hilma söta!!
När vi bytte så skulle vi ha tipsprommenad eftersom 6D hade haft det.
Men det gick typ på fem minuter
Vi kom tillbaka till skolan typ kvart över 11 när vi igentligen skulle åka därifrån halv 1
men jag gnällde inte över det!
Bondgårar är inte min grej!
Efter skolan skulle jag ju plugga men glömde sakerna i skolan för att jag är så smart.
Jag gjorde iallafall matten på SOL timmen.
Nu ska jag göra nånting
vi hörs!
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback