IKEA

Hej!
Har inte haft bra uppdatering alls men tänkte blogga nu ;)
Igår satt jag föst och försökte få 1D biljetter
lyckades vi?
JAAAA DET GJORDE VI!!!!
YEEY!
det ska bli skitkul!
När vi fått biljetterna gick jag till Anya och på eftermiddan gick vi till mig för hon skulle sova hos mig.
Idag när Anya hade gått hem så åkte vi till IKEA och skulle köpa lite saker.
Vi köpte en garderob till Filip, ett sminkbord till mig, sänglampa till mig och vi skulle även köpa en helkroppsspegel till mig men den var slut.
Vi köpte också lite små saker men orka rabbla upp allt ;)
Men nu är jag hemma och tror att jag kommer fixa sminkbordet imorgon.
Vi hörs!
Puss!
 
 

Kommentarer
Natalie Olsson säger:

Hej finis!
Har frågestund på bloggen, så om du har någon knasig fråga, gå in och ställ den vettja :)

Xoxo

2013-09-30 | 13:55:48
Bloggadress: http://olssonnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback