LYCKLIIIG!

Godmorgon på er!
Igår kväll när jag skulle kolla på mobilen lite om de har hänt något spännande så funkadre inte min mittenknapp
eller vad man ska säga
hoppas ni förstår
och den funkade inte på hela natten o imorse
eller de e morgon men
iallafall
den funkade inte
nu sitter jag vi datan och när jag la ner mobilen och skulle kolla klockan så funkade de
men de är säkert ett glapp som gör att de funkar lite då och då
men vi får se
så då tog jag upp mobilen och provade lite saker för att se om den funkade
och de gjorde den :D
Visst var de en rolig historia?
 
IDAG!
Idag så vet jag inte riktigt vad jag hittar på efter skolan
jag ska iallafall hem och göra läxan
Tråkigt!!!
Sen vet jag inte
Nu ska jag titta på tv!
Adjoos majoor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback