Nyköping

Hej!
Idag hade vi vår första språklektion
Jag såg att jag råkat skriva nästa vecka men menade idag.
Efter skolan så var jag med Anya och sen kl 17 åkte jag, mamma och pappa till Filips skola.
Vi alla trodde att vi skulle få gå runt och titta på hans skola eftersom han börjat på en ny skola för han har ju börjat på gymnasiet, men det fick vi inte.
Så det var en grymt tråkig kväll.
Efter det åkte vi och åt på Mc Donald och nu sitter jag i soffan och tittar på tv.
Vi hörs imorgon
Puss!


Kommentarer
Julia säger:

Fin blogg, skulle va snällt om du kolla min blogg :D

Svar: Tack så jätte mycket! Kollade din jätte fin!
fredrikssonc.blogg.se

2013-08-30 | 15:41:16
Bloggadress: http://jullanlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback